VÁGÓ ISTVÁN, A SZPÁHI

Nézzük először a górcső alá veendő szöveget, íme:

Emlékeztetem a tusványosi szónokot, hogy volt, amikor nem sikerült elkerülnünk „a multikulturalizmust, bár jogunk volt megvédeni a határokat, a piacokat, a keresztény kultúrát és elutasítani a bevándorlást”. 150 évig volt hazánkban iszlám világ, mégis megmaradt a kultúránk, nyelvünk, többségi vallásunk. Na jó, a gasztronómiánk kicsit átvett abból a világból, de az sem vált kárunkra. A nálunk maradt törökök zöméből pedig magyar lett. Jó magyar.

 

vago-e1533040523372

Nos, a fenti szöveget az a bizonyos Vágó István „kvízmester” tette ki a facebookjára, aki – mint minden ostoba alak – tökéletesen meg van róla győződve, hogy ő a legokosabb a világon. Továbbá az is kiderül a fenti szövegből, hogy Vágó István is annak a kizárólag Magyarországon megtalálható baloldali ökörkörnek a tagja, amely egyetlen identitást vall magáénak: azt, hogy nem magyar. Egészen pontosan nem hajlandó közösséget vállalni sem a magyar históriával, sem a magyar nemzeti és hős mítoszokkal, sem a magyar szenvedéstörténettel, ezzel szemben imádja a deheroizálást, amelyet egyszersmind az egyetlen haladó és modern történelemfelfogásnak tételez fel.

A helyzet az, hogy Vágó fenti végtelenül primitív és ostoba szövegére Trombitás Kristóf és még Puzsér Róbert is reagált. Jómagam csak azért folytatom a sort, hogy legalább nagyjából ismerje meg a közönség a kor demográfiai helyzetét, és le tudja vonni ebből a megfelelő következtetéseket, nehogy ennek a kretén gazembernek a világképe maradjon irányadó bárhol is ebben az országban. Olvass tovább »

Reklámok

A HÍR TV VISSZAVÉTELE

Délelőtt, 10.30-as kezdéssel állománygyűlést tartott a Hír TV új vezetése. A hírcsatornát Simicska Lajostól átvevő Nyerges Zsolt személyesen is megjelent a rendkívüli tanácskozáson: az új tulajdonos Liszkay Gáborral és Szikszai Péterrel ment be az épületbe. A rövid, pár perces gyűlésen jelen volt két, a televízió kormányellenes korszakát megjelenítő emblematikus műsorvezető is, Kálmán Olga és Csintalan Sándor is, akik biztosan távoznak a csatornától.
  • A Hír TV-től eddig eltávolítottak: Tarr Péter vezérigazgató-helyettes, Nagy Zoltán hírigazgató, Kálmán Olga műsorvezető, Bodacz Balázs műsorvezető, György Zsombor szerkesztő, Lampé Ágnes műsorvezető
  • Megszűnő műsorok: Egyenesen, Egyenesen Plusz, Szamizdat, Szabadfogás
  • A Hír TV-től közös megegyezéssel távozik Kálmán Olga szerkesztője, Láng Balázs, valamint Varga Gábor, a Célpont szerkesztője

A rövid állománygyűlés előtt Liszkay Gábor, aki az úgynevezett G-napig a Hír TV elnöke volt, most lapunk, a Magyar Idők ügyvezetője, többségi tulajdonosa, a Mediaworks igazgatósági tagja és elnök-vezérigazgatója, a Karc FM tulajdonosa megerősítette, hogy médiatanácsadó lesz az újrahangolt televíziónál. Az új vezérigazgató Répásy Bálint, az általános vezérigazgató-helyettes Korda Judit, a tartalomfejlesztési vezérigazgató-helyettes Szikszai Péter lesz, aki a Magyar Időktől érkezik, és aki a G-napig ebben a pozícióban működött közre a Hír TV-ben, majd az Echo TV-nél is dolgozott vezérigazgató-helyettesként. A Hír TV új hírigazgatói posztját Mentes Katalin veszi át, ő lényegében visszatér erre a posztra, amit a G-nap előtt töltött be. Pósa Árpádot internetes főszerkesztővé nevezték ki.

Nyerges Zsolt szóvivője lapunknak úgy fogalmazott: az új tulajdonos megköszönte a munkatársak elmúlt három évben végzett munkáját, egyben kijelentette, hogy ő korábban sem foglalkozott médiaügyekkel, ezért azokat szakemberekre bízza. Olvass tovább »

VÉGET ÉRT EGY HÁROM ÉVIG TARTÓ RÉMÁLOM

ORIGO.HU, HÍR TV

Miután a roppant módon elfogult Kálmán Olgától megvált a Hír TV régi-új vezetősége a csatorna hírháttér-műsorát szerda este már Földi-Kovács Andrea vezette, aki természetesen valódi kérdéseket tett fel a Fidesz frakcióvezetőjének, Kocsis Máténak is.

A műsor vendége volt Gajdics Ottó, a Magyar Idők főszerkesztője, aki a Hír TV balra fordulása előtt a műsorokért felelős vezérigazgató volt, és a 2015 februárja előtti Hír TV gyakori vendége és műsorvezetője, a Pesti Srácok főszerkesztője, Huth Gergely.

Kocsis Máté az adásban arról beszélt, hogy valódi vitákat szeretne a Hír TV-ben, és természetesen azt, hogy eredeti értékrendjéhez térjen vissza a televízió.

A kormánypárti politikus hozzátette, elégtételt érez, hiszen a csatorna visszatért a polgári értékekhez. Azt is felidézte, hogy a televízió a polgári oldal egy nagyon nehéz ellenzéki időszakban jött létre, amit a nézői tették naggyá.

„Arra is bíztatok minden kormánypárti politikust, országos politikust is, helyi politikust is, hogy térjenek vissza a Hír TV stúdiójába. Mondják el a saját választóiknak saját politikai közösségünknek, amit gondolnak a világról, vegyenek részt itt vitákon és tegyenek meg mindet azért, hogy a Hír TV újra ne a politikai értelemben vett jobboldali, hanem a polgári elkötelezettségű, nemzeti gondolkodású nézőké lehessen” – jelentette ki a televízió szerda esti műsorában Kocsis Máté.

Gajdics Ottó, a klasszikus Hír TV egykori vezetője régi emlékeit is felidézte, Huth Gergely pedig úgy fogalmazott: több mint hároméves rémálom ért véget.

Agyő!

 

Kálmán Olga és Csintalan Sándor mától nem hazudhatnak a Hír TV-ben!

 

38131796_1783836351735176_5758166188781731840_n

Vona egyelőre nem porszívóügynök lesz: most reklámcéget alapított

2018. augusztus 1. 15:30

Izgatottan és lélegzet-visszafojtva vártuk, hogy mit fog bejelenteni ígéretének eleget téve a Jobbik bukott elnöke. De csalódnunk kellett, mert Vona Gábor csak egy kommunikációs egérkét szült vajúdó hegyként. Mint kiderült, Vona Gábor kommunikációs céget alapított.
web760 (1)

Vona Gábor, a Jobbiknak a 2018-as választáson totálisan megbukott elnöke hárommillió forint törzstőkével reklám- és PR-céget alapított. A szolnoki címre bejelentett új Vona-cég, a Vlog Influence Kft. fő tevékenysége a médiareklám-készítés. Olvass tovább »

Alföldi Róbert árucikke

Gábor László | Az Origo főszerkesztője

2018. július 31.

Ellenséges közegről, elviselhetetlen diktatúráról panaszkodik egy francia internetes újságnak. Viszont a cikkből furcsamód nem derül ki: a rendkívül üldözött színész és rendező éjjel-nappal dolgozik Magyarországon.

A Mediapart nevű francia internetes újság interjút közölt Alföldi Róberttel. Nem szívesen, de elolvastam a teljes beszélgetést. Nem szívesen, de nem Alföldi miatt. Nem akartam a Mediapart-t pénzelni, még fillérekkel sem, ugyanis ez egy előfizetéses oldal.

 

web760

Hát, hogy fogalmazzak finoman… Egy elég tipikus propagandaújságról van szó. Nagyjából másfél hete mondta nekem valaki, hogy van egy ilyen beszélgetés Alföldivel. Amikor megkerestem, az oldalon az első hír éppen egy érzékenyítő eposz volt. Nem szeretem valamiért ezt a kifejezést, hogy érzékenyítés, de sajnos nincs ennél pontosabb.

 

Olvass tovább »

Olgával véget értek a kilencvenes évek

Szemem előtt látom, ahogy az EP leghülyébb képviselői kiégett katódcsövű, Junoszt márkájú tévékkel tiltakoznak a magyari sajtószabadság legújabb totális megsemmisülése okán. Pedig pont az ellenkezője történt. Megérkezett a szakma.

 

 

kalman-1000x600-660x330

Mint az közismert, Simicska bement és kibaszott minden simicskistát, miután egy halom pénzét elégették annak ürügyén, hogy a segítségükkel sikerült megbuktatni Orbánt. Jó, nem teljesen így történt, de ebben a formában viccesebb. És nincs ebben semmi meglepő, a világtörténelemben számtalanszor előfordultak időleges vállalkozások, amelyek bukásuk után finanszírozó nélkül maradnak. Kétség nélkül elhiszem, hogy a kor zimonandrásai elvárták volna, hogy még évtizedekig a Kelet-Indiai Társaság fizetési listáján lengedezve keressék az Észak-nyugati átjárót, azután is, hogy kiderült, olyan nincs. De akinek pénze van, annak azért van, mert nem szereti minden ellentétezés nélkül elszórni. Olvass tovább »

%d blogger ezt kedveli: