Simicska elérkezettnek látja az időt az ellentámadáshoz

Simicska elérkezettnek látja az időt az ellentámadáshoz

fotó: Zárójel

Az várható volt, hogy Simicska – mindenek tudója – nem hagyja annyiban a kinyírására törekvő Fidesz-tulaj mocskolódásait, de hogy mikor elégeli meg és lendül ellentámadásba, azt mindenki csak találgatta.

Az Orbán – Simicska csörte mostani fordulója a plakát-fronton folyhat, ugyanis a politikai háborúskodásuk új szintre emelkedhet. A 24.hu információja szerint ugyanis a HírTV Zrt. azt tervezi, hogy büntetőfeljelentést tesz a Fidesz 2010-es köztéri reklámjai miatt.

„A HírTV Műsorszolgáltató és Hirdetésszervező Zrt. 2010-ben kizárólagos ügynökségként szerződött a Fidesz kampányának lebonyolítására”

– jelentette be Puskár Anett, a Mahir tanácsadója.

Mint emlékezetes az Állami Számvevőszék a legalapvetőbb információk beszerzése nélkül fogadta el a Fidesz 2010-es kampánykönyvelését. A pénzügyi ellenőrzést úgy végezték el, hogy a bevallott összegeket nem hasonlították össze a valós hirdetések megjelenéseivel.

Így nem vették észre, – vagy nem akarták észre venni – hogy miközben plakátszámban alig volt különbség, a Fidesz 35 millió forintot vallott be költségként. A többi párt és jelölt együttvéve 253 millió forintot. Orbán Viktorék elszámolása szerint 3430 forint volt egy megjelenés átlagára, míg a többi pártnak 23 600 forint körüli áron adták a reklámokat.

Simicska Lajos a 24.hu-nak azt mondta: ha voltak szabálytalanságok, azért az akkori tényleges tulajdonosok és vezetők felelnek.

 „A sajtóhírek nyomán a HírTV jelenlegi menedzsmentje átvizsgálta a 2010-es dokumentumokat. Komoly szabálytalanságokat és rendellenességeket észlelt, amelyek az akkori menedzsment felelősségét is felvetik. A HírTV Zrt. ügynökségként például a Mahir Citypostert bízta meg a Fidesz közterületi kampányának lebonyolításával, de most nagyon úgy tűnik, hogy a 2010-es kampányban semmilyen közterületi költést nem számlázott tovább a Fidesznek. Az ügy már a jogászaink előtt van, akik előkészítik a büntetőfeljelentést”

– tette hozzá Puskár.

Na de, Fidesz!

Csak harmad akkora ráfordítást jelentett le az Állami Számvevőszéknek a Fidesz a 2010-es országgyűlési választás kültéri reklámjairól, mint amekkora összeg a Mahir Cityposterrel kötött, 2010. március-áprilisi időszak számláján valójában szerepel.

A HírTv Hirdetésszervező Zrt. a bizonyos G-nap után, 2015-ben került teljes egészében Simicskához.

 „2010-ben opciós joggal rendelkező kisebbségi tulajdonos voltam. A társaság ügyeit a tényleges tulajdonos intézte, ezért minden esetleges szabálytalanságért vagy törvénytelenségért a cég tényleges irányítói felelnek. Azt kell megérteni, hogy ha valaki opciós joggal rendelkezik, az nem azt jelenti, hogy ténylegesen irányítja a céget. Gondoljon a G-napra, amikor felállt a szerkesztőség egy része, hát azt nem én csináltam, mindenki elhiheti”

– tette hozzá.

A HírTv tulajdonjoga a Magyar Nemzetet kiadó céghez hasonlóan egészen a G-napig a Pro-Aurum Zrt. és Liszkay Gábor között oszlott meg.

Beindult a háború, hogy lesznek-e hadifoglyok, vagy, hogy kié lesz az utolsó döfés, azt még nem tudni, de hogy sérülésekből nem lesz hiány, az biztos.

 

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: