A helyzet

 

Pozsonyi Ádám

Forrás: Facebook

Tegnap a Blahán belebotlottam egy effajta olimpiaellenes standba, s hallom, a beszédhibás aktivista ezt rikoltozza: „Minden magyar állampolgártól egymilliót vesznek el az olimpia miatt”.
Nekem ez nagyon úgy hallatszott, mint holmi 18-as agitátor óbégatása, de mivel takarékos családban nőttem fel, előálltam egy konstruktív javaslattal: „Be kell tiltani a melegfelvonulást, s az így felszabadult pénzt szétosztani a szegények közt.”

 

16195515_10212180232688199_4507835543485255345_n

Pozsonyi Ádám

De az agitátor úr nem volt vevő közhasznú felterjesztésemre, s kijelentette, hogy gyűlölködök, majd hozzátette: „Rohadjon meg minden hozzád hasonló, aki nem fogadja el a toleranciát és a másfajta véleményt”
Ezután útjaink elváltak, s hazajöttem kávézni…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

